Historia działalności

Chcielibyśmy, żeby to podsumowanie o naszej Grupie ukazało Ci, co tak naprawdę sobą reprezentujemy i na czym zależy nam najbardziej podczas współpracy z Klientami od samego początku naszej obecności w branży projektowania i aranżacji biur dla Firm.

Rozpoczęcie działalności

Być może to zabrzmi trywialnie, jak obszerna, lecz pusta fraza, ale rzeczywiście, Firma Office Plus nie zaistniałaby nigdy na polskim rynku w 1998 roku, gdyby nie zaufanie pierwszych Klientów. Jako pomysłodawca, założyciel i prezes Firmy, posiadam dłuższe doświadczenie w branży projektowania i aranżacji biur niż to mierzone czasem istnienia Office Plus. W zasadzie, byłem obserwatorem i współtwórcą rozwoju rynku usług, które teraz świadczymy, w Polsce. Kilkanaście lat temu, będąc specjalistą prowadzącym wdrożenia projektów aranżacyjnych biur w innym przedsiębiorstwie, stwierdziłem, że można to robić jeszcze lepiej, w znaczeniu, zaoferować Klientom więcej innowacyjności, funkcjonalności, niesztampowej estetyki; wchodzić w bliższą interakcję z Zamawiającym, skuteczniej umieszczać sedno jego potrzeb funkcjonalnych i estetycznych we właściwym miejscu; dawać rzeczywiście optymalny produkt do ponoszonych przez Inwestora kosztów – tym bardziej, że były to czasy spowolnienia gospodarczego i kryzysu. Aby moje plany mogły się ziścić, musiałem najpierw założyć własną Firmę i zupełnie od nowa poukładać procesy obsługi Klientów, zapewnić nowy asortyment, zatrudnić kreatywnych pracowników, czyli takich którzy czują i myślą podobnie do mnie. Bodźcem do tego było dla mnie właśnie to, że między słowami, zachęcali mnie do podjęcia własnej inicjatywy dotychczasowi Klienci – Klienci, o których dbałem z całą uwagą, co z kolei odpłaciło mi z nawiązką. Gdy tylko zainicjowałem działalność mojego własnego przedsiębiorstwa, to właśnie od Nich otrzymałem swoje pierwsze poważne zlecenia. Mam nadzieję, że po tym co przeczytałeś, mowa o zaufaniu z początku mojej wypowiedzi, nie brzmi już dla Ciebie tak trywialnie.

Rozwój

Nie bałem się inwestować. Po prostu, wychodziłem z założenia, że skoro i tak szybciej lub wolniej gospodarka się rozwija, rozszerza się rynek a w Polsce pojawiają się nowi inwestorzy, w tym wiele firm zagranicznych przyzwyczajonych do wysokiego poziomu usług projektowych, uznałem, że moim priorytetem będzie ciągłe podnoszenie poziomu usług Office Plus. Nie szczędziłem więc na to zarobionych środków. Najpierw powstała pierwsza siedziba na warszawskim Mokotowie, a potem zupełnie nowa, jeszcze większa, okazalsza i nowocześniejsza, w której zresztą znajdujemy się obecnie. W tym samym czasie powstawały kolejne oddziały: w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Łodzi. Dążyłem również do rozwoju bazy logistycznej (własne magazyny i transport), profesjonalizacji ekip montażowych (szkolenia, sprzęt), no i oczywiście, sieci serwisowej działającej na terenie całej Polski, co moim zdaniem jest w ogóle podstawą do uczciwego traktowania Klienta korzystającego z usług w branży, którą reprezentujemy. Uznałem, że drugim filarem sukcesu, poza dobrymi „narzędziami” do obsługi Klientów, musi się stać nasza oferta asortymentowa. To ona ma wyróżniać funkcjonalnością i estetyką projekty aranżacji biur wykonywane przez Office Plus. Powinna być szeroka, różnorodna i jednym słowem, dopasowana do różnych potrzeb gustów i – za przeproszeniem – portfeli również. Obecnie, posiadamy w ofercie kilkaset różnych typów mebli biurowych, mieszczących się w kilkunastu liniach produktowych. Ponadto, dostarczamy również meble projektowane pod indywidualne zamówienie, z przeznaczeniem przede wszystkim, do gabinetów prezesów czy reprezentacyjnych miejsc w siedzibach Firm. W naszych meblach stosowane są innowacyjne rozwiązania, z których część stanowi całkowite novum na polskim rynku, czym tylko my możemy się pochwalić. Oczywiście, ważną część wyposażenia wchodzącego w skład naszych projektów biur stanowią urządzenia multimedialne, które podnoszą funkcjonalność aranżowanych obiektów i – nie boję się tego powiedzieć – podnoszą ich prestiż. Zatem, dzięki licznym inwestycjom i mozolnej, ponad 15-letniej pracy, dzisiaj możemy oferować projekty aranżacji biur naprawdę na czasie. Nasze realizacje w niczym nie odbiegające od wysokich światowych standardów.

Office Plus w chwili obecnej

Nasza Grupa zatrudnia w całej Polsce ponad 50 pracowników bezpośredniej obsługi Klienta. Posiadamy też znaczny majątek trwały, który jest potwierdzeniem sukcesywnego rozwoju, zaś grono naszych dotychczasowych Klientów stanowią Firmy rozpoznawalne na całym świecie!

 

Pozdrawiam
Prezes Zarządu
Kazimierz Jastrzębski