
Sytuacja epidemii zaskoczyła nas wszystkich. Z dnia nadzień zostaliśmy zmuszeni do izolacji i zmiany trybu pracy na zdalną. Chyba każdy z nas tęskni już za spotkaniami z ludźmi, rozmowami twarzą w twarz i wspólnym omawianiu planów. Wierzymy, że nastąpi to już za chwilę. Dlatego chcemy pomóc firmom i ich pracownikom w powrocie do ich biur i miejsc pracy. Warto zadbać o to, aby aranżacja wnętrz była po powrocie jak najbardziej funkcjonalna i komfortowa.
Dobry projekt na start po pandemii!
W ramach solidarności proponujemy całkowicie bezpłatną i niezobowiązującą pomoc w aranżacji wnętrz w ramach akcji „Projekt na nowy start – bezcenne porady architekta”
Dobre nastawienie będzie nam potrzebne, żeby zacząć od nowa pełni energii i zapału, a nic tak nie motywuje do działania jak pozytywna zmiana. Darmowe porady architekta wnętrz są do tego impulsem, ale i inspiracją! Wykorzystaj to i stwórz nowoczesne biuro, w którym każdy (pracownicy, klienci i goście) będą czuli się dobrze.
Skontaktuj się z nami, by zaskoczyć pracowników nową przestrzenią!
Co konkretnie możemy dla Ciebie zrobić?
- przedstawimy propozycję liftingu przestrzeni wybranego przez Ciebie wnętrza: biura, gabinetu, open space, recepcji czy przestrzeni wspólnej,
- przyjrzymy się funkcjonalności biura i jeśli będzie to konieczne zaproponujemy nowy układ wspierający bezpieczną komunikację,
- opowiemy, jak pracują kolory i doradzimy jakie zmiany w kolorystyce wnętrz warto wprowadzić,
- podpowiemy jakie elementy spacebradningu można zastosować, żeby stworzyć inspirującą przestrzeń, z którą utożsamiają się pracownicy,
- zaproponujemy aranżację zieleni, która poprawi klimat biura,
- przedstawimy konkretne rozwiązania zarówno w zakresie materiałów wykończeniowych, jak i wyposażenia meblowego.
Jak wygląda proces projektowy?
Pracujemy zdalnie, więc komunikacja nie będzie żadnym problemem. Korzystamy z platform, takich jak np. Zoom, Skype, Google Hangouts i Face Time.
Krok 1.
Wyślij do nas zapytanie na adres: architekci@officeplus.pl z poniższymi informacjami.
Dane kontaktowe:
- nazwę firmy,
- dane adresowe firmy,
- imię i nazwisko osoby kontaktowej,
- telefon do osoby kontaktowej,
- mail firmowy do osoby kontaktowej,
- zgodę na kontakt przedstawiciela Office Plus z osobą kontaktową.
Dane projektowe:
- zdjęcia wnętrza, które chcielibyście zmienić,
- rzut z góry pomieszczenia z naniesionymi wymiarami z zaznaczeniem okien, drzwi, grzejników i z zaznaczonymi meblami, który macie na wyposażeniu i chcecie wykorzystać w aranżacji (najlepiej z wymiarami). Jeśli nie macie rzutu, podajcie orientacyjne wymiary pomieszczenia.
Krok.2
Nasz architekt skontaktuje się z Wami w celu omówienia szczegółów projektu.
Krok.3
Przedstawimy Wam naszą propozycję zmian Waszego biura w postaci rzutu z góry pomieszczenia lub jego części oraz mood boardy stanowiącego inspirację do proponowanych zmian.
Krok.4
Otrzymacie w pełni profesjonalną wizualizację 3D miejsca, które uznamy w naszej ocenie za najbardziej znaczące z punktu widzenia aranżowanej przestrzeni.
Krok.5
Przekażemy zestawienie proponowanych materiałów wykończeniowych oraz uzupełniającego wyposażenia meblowego.
Krok.6
Dla zainteresowanych przygotujemy ofertę cenową na realizację projektu i wyposażenia oraz przedstawimy ofertę na leasing wyposażenia.
Darmowe porady architekta jako inspiracja
Pamiętajcie, że porady w ramach akcji „Projekt na nowy start – bezcenne porady architekta” są bezpłatne i całkowicie niezobowiązujące. To od Was będzie zależeć czy będziecie chcieli je wprowadzić teraz lub w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Mamy nadzieję, że nasza pomoc i zmiany w aranżacji wnętrz, które wprowadzicie, pozwolą Waszym firmą szybciej powrócić na ścieżkę rozwoju.
Razem damy radę!
Trzymamy kciuki! Powodzenia!
Zespół Office Plus
PAMIĘTAJ! architekci@officeplus.pl
Uwaga! Liczba zgłoszeń jest ograniczona. W końcu każda z nas ma tylko dwie ręce.